Pagina's

dinsdag 20 december 2011

nieuwwww

Hallo daar,

Lief he deze foto. Dit is Rocky en een ontzettende boef hoor haha. Maar goed, wilde ff vertellen dat ik niet echt met kaarten bezig ben maar met borduurstramien. Ben doosjes enzo aant maken, check hieronder maar


Leuk zijn ze he? Nu ben ik voor mijn hobbydotspatronen en borduurpatronen ook een doosje aant maken. Beetje overzichtelijk maken he?

Verder wil ik iedereen die deze blog leest vast fijne feestdagen en een goed nieuwjaar wensen.

doegggg

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het!

    En wat zijn die doosjes leuk zeg! En handig idd om wat overzicht te creeren.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja plastic stramien gekocht op de markt bij de wolkraam. gewoon naar vragen. leuk om te doen. bij mij op werk zijn veel mensen die dit doen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze kijkt idd ondeugend.
    Maar die doosjes zien er leuk uit!
    kun je aardig wat in kwijt.
    Jij verveelt je deze vakantie niet heb ik wel gezien!

    Groetjes van Ingo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh leuk die doosjes, ik kan mij herinneren, jaren geleden dat een tante er mee bezig was en er voor het poppenhuis meubeltjes van maakte..
    Rocky, stoere naam voor zo'n hummel!!

    Jij ook fijne feestdagen gewenst!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige boef. En leuke tasjes heb je gemaakt.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen