Pagina's

maandag 6 mei 2013

Deken is af hoera


Hallo daar,

Nou hier is hij dan eindelijk hoor. Mijn beruchte deken. Veel mensen waren hier ontzettend nieuwsgierig naar.  Garen komen bij Woolly en ik vind het supergaren wat ze er hebben. Echt een aanrader dus. De eerste foto had staande gemoeten maar blogger doet het weer eens lekker verkeerd haha. Geniet van de foto's. Reacties zijn leuk.



 Bovenstaande foto is een close up van de rand die ik uitgekozen heb.

 Dan hier onder nog een aantal kaarten die ik gemaakt heb. Onderste 2 zijn van een malletje.



Nou dit was het weer een keer. Veel info maar heb ook veel gedaan de laatste tijd. Ga nu maar eens kijken wat ik nu weer ga doen haha. Heb nog effe geen inspiratie. Tot een volgende keer dan weer.

DOEI


6 opmerkingen:

  1. Mooi deken geworden! Knap gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your yellow and white blanket you crocheted! The edging makes it so pretty. Congratulations for finishing. It's a lot of work to make one of these. I have one in progress myself! Happy crocheting!

    (I found your blog from your picture on Annemarie's blog.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks. hope you finished yours soon. thank you for your message.

      Verwijderen